IEŠKOME! Serviso meistro (-ės) priėmėjo (-os)

DARBO POBŪDIS: -

- Profesionalus, į klientą orientuotas aptarnavimas telefonu ir tiesioginio kontakto metu;
- Klientų užsakymų priėmimas ir darbų organizavimas;
- Serviso procesų ir atliekamų darbų planavimas ir kontrolė;
- Serviso paslaugų vadyba ir aktyvus pardavimas;
- Nusiskundimų sprendimas tiek telefonu, tiek aptarnaujant klientą;
- Bendradarbiavimas su tiekėjais, kolegomis, atsarginių dalių skyriumi ir kt.

Pageidaujamos savybės:

- Automobilių remonto srities žinios;
- Aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas;
- Puikūs bendravimo su klientais įgūdžiai ir patirtis;
- Gebėjimas dirbti savarankiškai ir orientuotis į rezultatą;
- Organizaciniai, pardavimo įgūdžiai;
- IT žinios, gebėjimas dirbti programomis;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir vairavimo patirtis;

Mes siūlome:

- Asmeninio ir profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes;
- Draugišką darbo aplinką;
- Profesionalius kolegas;
- Dinamišką ir įdomų darbą

Prisijunk prie mūsų komandos!

Savo CV su nuoroda „Serviso meistras (-ė) priėmėjas (-a)“ siųskite iki 2019 m. liepos 28 d.

personalas@moller.lt